TACO!!!

När jag kom hem efter skola gjorde jag mig lite lunch, underbart god tacoröra med riktig svensk tacokrydda. Man får passa på när barnen (som konstigt nog inte gillar tacokryddan) är hemma. Sedan spenderade jag lite tid framför datorn och skrev lite på en uppgift innan barnen kom hem. 
När vi ätit middag och mamman så småningom kommit hem, så skrev jag färdig min skrivuppgift till i morgon (hoppas den inte är allt för dålig!) och nu tänkte jag sova. Måste ju ge mig av en timme tidigare än vanligt i morgon bitti eftersom lektionerna på fredagar börja en halvtimme tidigare.
Gonatt allesammans!
Min inte särskilt vackra, men ack så goda lunch idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0