Påskdagen

Kvällen igår hos Elin blev väldigt lyckad. Vi var tre svenskor, två amerikanskor och en australienska. Alla hade tagit med sig diverse smarrigheter. Birgitta hade gjort supergoda minipajer, Meg hade gjort lite efterrätter, Meghan hade gjort en smulpaj, Paige skulle ha gjort popcorn men gick vilse när hon försökte följa Elins instruktioner och Meghan glömde att kolla sin telefon så Paige kom äntligen fram efter två timmar. Elin och jag (alltså Elin) stod för Janssons, sallad och målade ägg. Två personer var tvungna att åka hem lite tidigare p.g.a. dålig tågförbindelse och sen gick en tredje lite efter midnatt. Jag och Meg sov över i Elins lilla studio och idag efter vi åt frukost så kollade vi på Harry Potter i någon timme innan vi åkte hem.
Väl hemma tittade jag på en film till och första avsnittet av nya säsongen på Game of Thrones, som jag längtat så mycket efter, innan jag åt middag med familjen i typ en timme.
Nu ska jag lära mig några uttryck innan jag lägger mig.
Tudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0