Paris Saint Germain

Ska vila en dryg timme innan jag åker in till Paris. Är så sanslöst trött och seg i kroppen, antar att det är resultatet av 4 nätter med knappa 5 timmars sömn i kombination med ständigt springande runt i Paris blandat med jobb.
Ikväll är det i alla fall dags för fotboll, PSG mot Nice. Matchen börjar inte förrän 21.00 (helt sjukt sent) så innan dess ska jag, Malin och Sarah äta lite inne i Paris. När vi ska hem har vi kommit fram till att det förmodligen är lättast att gå från arenan (ligger i Billancourt typ, nedanför Bois de Bologne i västra Paris) till Saint Cloud där vi kan ta tåget hem direkt, istället för att åka runt hela Bologneskoge upp till La Defense vilket lär ta typ en timme.
Hoppas att vi får se en riktigt bra match med både Zlatan och Beckham. Sist när mina föräldrar var här och vi kollade en match så blev ju Zlatan utvisad p.g.a. sin karatespark, så jag hoppas att han inte gör något liknande idag utan istället ser till att vinna matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0