Lördag med tjejerna

Igår kväll åt jag middag med barnen, mamman och mormorn innan jag stressade hem till Elin för en filmkväll med 5 pers. Lite trångt i studion...
I morse vaknade vi ganska tidigt, men tog det lungt innan vi åkte till La Defense, kollade lite i affärer och åt på Prêt. Därefter åkte vi mot Rue St Honoré där vi mötte upp Meg och letade upp den nya H&M-affären & Other Stories där det var sanslöst mycket folk och långa köer. Jag och Malin hittade varsin grej medan Elin och Meg gick ner till Jardin des Tuilleries för att det tog sådan tid. När vi tagit oss genom alla köer åkte jag hem och nu har jag duschat och fixat mig och ska snart åka in till Paris med Malin för att visa henne Paris by Night medan Elin barnvaktar. Hoppas hinna beta av glittrande Eiffeltorn, Opera Garnier och Triumfbågen. 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0