La Poste

Idag gick jag till posten för att fixa diverse småsaker. Varje gång jag går till posten slås jag av hur billigt det är. Jag har jobbat en hel del med post senaste tre åren och har ganska bra koll på vad allt kostar och det är verkligen så mycket billigare här. När jag skickade hem ett paket i julas så kostade det bara 4-5€. Riktigt billigt! Dock beror det ju lite på valutakursen för tillfället, men ändå.
I morgon är det ju onsdag så då är jag ledig halva dagen och då tänkte jag ta mig till Alliance Française i Paris. Där ska jag skriva in mig för DELF-provet jag ska göra i maj, så jag hoppas jag hittar dig!
Nu ska jag lägga mig och titta på O.C. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0