Jeudi

Vädret idag har varit underbart, nästan för varmt för att inte vara på stranden. Efter skolan gick jag, medan jag väntade på bussen, med Madeleine och Laura, en tysk tjej, till parken vid slottet där de hade en liten picknick. Efter en stund kom även Ninna från ingenstans. När jag väl kom hem så slängde jag av mig kläderna och drog på mig bikinin och satte mig i solstolen på baksidan. Helt sjukt varmt var det!
Nu är mormor och morfar till rätta i Paris och i morgon bitti ska jag åka in mot Paris för att träffa dem. Tyvärr slutar slickan redan 14.50 så jag måste ta tåget hem vid 14 för att hinna hämta henne, seeeegt. Förlorar två timmar på det i jämförelse med om hon hade slutat som vanligt... Fast jag är sjukt glad att se mormor och morfar och vi har ju hela helgen ändå!
Nu ska jag kolla färdigt mitt avsnitt av Girls och sedan lägga mig så att jag orkar gå upp innan åtta i morgon(!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0