Första vår(sommar?)dagen

Idag har det varit UNDERBART väder. Vi har mellan klockan 10 och 20 haft över 20 grader och strålande sol. Så för att ta vara på strålarna så drog Elin, Meg, Lina, jag och en annan tjej till Champs de Mars, parken vid Eiffeltornet, för att träffa upp ett stort gäng med tjejer som hade picknick. När vi kom dit var det så sjukt mycket folk överallt att vi inte fattade hur vi skulle hitta det "stora gänget", men tillslut, efter ett telefonsamtal, lyckades vi. Efter att ha legat och njutit i någon timme kände vi oss ganska nöjda så jag, Elin och Meg strosade vidare upp mot Invalides där vi satte oss i skuggan i en liten park innan vi fortsatte upp mot Champan för att ta oss hem. Då var klockan sex och vi svettades fortfarande...
När jag kom hem gick jag upp till mitt rum som fullständigt kokade och slängde av mig strumpbyxorna och öppnade båda fönstrena på vid gavel i typ tre timmar. Efter middag gick jag ut för att hoppa lite studsmatta och impa med lite flickisar och sånt på gräset och då hade jag korta shorts och linne utan att frysa. Klockan var 20.30...
Nu har jag äntligen fått ner värmen i mitt rum lite så förhoppningsvis lyckas jag sova bra. Jag är bara fruktansvärt lycklig att våren äntligen kommit med stormsteg, sen bidrar det ju också lite att världens bästa Malin kommer hit i morgon kväll!!! Längtar sååå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0