Sommarväder

Efter en mysig filmkväll/övernattning och efterförljande supergod frukost tog vi oss till Paris för att träffa ytterligare en svensk tjej. På vägen till tågstationen köpte vi med oss saker för att kunna göra våra egna lunch-baguetter. Vi satte oss i Jardin des Tuileries, där det var himla många människor, och åt mackorna. Efter det blev vi sugna på glass, så då gick vi till ett av glasstånden i parken och fick smarrig glass att njuta av i det sköna vädret, cirka 20 grader och sol. Sedan strövade vi bara runt i området lite innan vi drog oss hem igen. Skönt att bara ta det lite lugnt ibland.
I morgon är det dags för skola igen, men jag har ingen söndagsångest. Jag gillar skola och ser till och med fram till lektionerna för att man får lära sig så mycket. Efteråt tror jag att jag ska äta lunch med de svenska tjejerna, och säkerligen någon annan om de vill följa med, från min klass. Kanske blir det på det mysiga crêperiet som ligger i närheten. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0