Parkhäng

Kvällen igår spenderades precis som den för i St. Germain med trevliga au pairer. Lite mindre händelserik dock, men minst lika trevlig.
Idag tog jag mig till Parc Monceau där ett gäng svenska au pairer hade bestämt träff. Det var väldigt varm, stor omställning från igår då det var folk som hade mössa och vantar, och kul att äntligen träffa en del tjejer jag pratat med innan jag kom hit. För att undvika att få solsting gick vi från parken, men vi var inte sugna på att shoppa som de andra, så jag, Ninna och Elin drog vidare till nästa park, Parc de Buttes Chamont, min favoritpark i Paris.
Där stannade vi någon timme till innan vi tog oss hemåt för att ha en lugn hemmakväll. Kändes som att det behövdes.
I morgon blir det förmodligen marknad på förmiddagen och sedan... parkhäng igen. Man måste ju ta vara på det lilla sista som är kvar av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0