Jag lever!

Jag lyckades köra till St Germain och tillbaka utan att skada något eller någon. Jag säger bara tack och lov att de har en automatare, trots att jag är van vid manuell, för alla kör ju som idioter, så man får tvärnita hipp som happ.
Vi tog ännu en liten runttur och mamman visade var jag ska stanna om jag behöver hämta barnen i skolan. När vi ändå var där passade vi på att fixa mitt carte navigo, så vi slipper göra det ikväll. Så nu funderar jag på att åka in en stund till Paris och bara gå runt lite, får se om någon annan vill följa med.

Kommentarer
Postat av: Jesse

Hej! välkommen till paris! :D jag jobbar också här som au pair och tycker att det vore roligt om vi kunde ses och kanske fika eller något någon dag! jag bor i Houilles så vi har inte speciellt långt till varandra. jag har även läst på Elins blogg och hon bor tydligen i grannstaden. Det skulle vara kul att ses alla tre. Mejla mig om du vill! Trevlig kväll!

2012-09-02 @ 19:05:40
Postat av: ELin

Haha, jag kommer såå få en manuell bil och då kommer jag krocka konstant!

Svar: Fail! Du som dessutom är van vid automat! Du får köra supersakta istället, du får bli en sån där stoppkloss som alla tutar på hela tiden :P
Gabriella Svensson

2012-09-02 @ 22:09:49
URL: http://vilseiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0