Härliga onsdag!

Till skillnad från de flesta andra au pairer i Frankrike gillar jag onsdagarna. Det kan bero på att mina ungar faktiskt går halva dagen i skolan, de flesta är lediga vilket gör att au pairen får jobba heldag på typ 12 timmar, och mamman är ledig på eftermiddagen vilket resulterar i att jag jobbar ca 1,5 timme då jag i princip bara hämtar i skolan och lagar lunch. Dock är det ju lite tråkigt då alla andra man känner jobbar, men ändå. 
Jag funderar på att åka till Paris och bara gå runt i lite affärer och ta det lugnt, men å andra sidan är jag lite förskyld så att stanna hemma och kolla film hela dagen är också ett alternativ.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är allmänt upprörd över att vårt internet är för långsamt för film!! :(

2012-09-12 @ 14:48:49
URL: http://vilseiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0