Dagen efter

Jag sov nästan elva timmar i natt och har ätit lite frukost så nu är jag mycket piggare.
Om ett tag ska vi till tågstationen, tar ca 5 min om man går, för att fixa med mitt carte navigo tror jag det heter, pendelkort för metro, RER, tåg och buss, så att jag kan ta mig runt. Efter det på eftermiddagen ska vi förmodligen ta oss till någon utepool som finns i närheten, är inte så förtjust i att bada, men det blir nog skönt att bara göra något och vädret ser ganska fint ut.
I morgon ska jag köra bil här för första gången (aah!). Jag tycker väl att jag kör ganska bra så förhoppningsvis går det okej. Men sen är kanske inte jag det största problemet utan alla galna fransoser som kör som idioter, och sen har familjen automat-bil, vilket jag aldrig kört förut, men det ska ju vara lättare än manuell.
Nu sa mamman precis att vi ska gå om 5 min så måste skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0