Baka, baka liten kaka

Denna dagen spenderades, precis som lite av förra, i La Defense, i det gigantiska köpcentret. Jag mötte Ninna på tåget och vi lyckades sedan möta Elin på plats relativt snabbt. Vi strosade runt lite, det är som en labyrint när man inte känner till det, och försökte hitta några roliga affärer att gå in i. Inget köpt för mig, men det var en trevlig förmiddag och jag fick äntligen träffa Elin här!
Nu ska jag snart ta mig ner till den lilla affären i byn för att se om de har de ingredienserna jag behöver. Måste nämligen baka, något typiskt svenskt, till morgondagens pick-nick med den franska agenturen. Hoppas på att kanske få lite hjälp, men vi får se. Barnen slutar skolan vid fem och sen så ska jag försöka hitta på någon god mat till sju-tiden. Känns skönt att de har börjat skolan nu så att jag blir lite fri på dagarna och kan börja göra lite saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0