Svensk TV

Igår kväll upptäckte jag att man faktiskt kan se vissa program på de svenska play-sajterna även om man bor utomlands. Så nu har jag börja titta igen lite Svenska Hollywoodfruar (hann bara se två avsnitt innan jag åkte) och börjat kolla på Torka aldrig tårar utan handskar, som några andra au pair-tjejer sa att jag måste titta på. Så nu är schemat fullt, kommer inte hinna göra något annat än att titta program denna veckan (har ju mina vanliga 15-20 serier att kolla på också). 
Nu ska jag ta mig till tåget för att åka till Paris och fika med Maria!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Au Pair i Irland

Älskar play-tv! Ikväll ska jag se Bonde söker fru... haha!

2012-10-24 @ 16:48:59
URL: http://sanndrasjobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0