Slappedagar

Enda gången jag inte låg och tittade på film i sängen igår var när jag åt och när jag gick för att träffa Ninna och sedan gick en runda på 1,5 timme. Hon behövde handla lite grejer som inte fanns i hennes affär så hon kom till min by, men det var lunchstängt så under tiden lekte hon och hennes flicka på lekplatsen, så jag gick ner och pratade lite och följde med dem och handlade.
Idag är det inte heller mycket på schemat, är lite trött och skulle behöva vila/fixa/städa lite innan mina föräldrar kommer imorgon, för då kommer jag inte hinna vila lika mycket. Ska nog även gå en runda i skogen, som jag gjorde igår, för jag insåg precis att det är superfint väder ute. Solen strålar och inte ett moln på himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0