Slappedag

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Det har varit fruktansvärt skönt. Jag har bara tittat på film och surfat runt på datorn. Eller sen följde jag ju med mamman när hon skulle köra flickan till dansen, för jag ska kunna veta vägen nästa vecka när det är min tur, och när vi gjort det hämtade vi upp flickans kompis för att skriva in henne och flickan på camp till lovet. Hästcamp. Många barn har sådana dagcamp under en vecka på loven här i Frankrike. Så den veckan när jag ska vara hemma med barnen är hon borta mestadels, dock kan inte pojken gå på sitt tenniscamp för att har skadat sin arm lite, men då slipper jag ju i alla fall att de bråkar med varandra på grund av att de är uttråkade. Jo, hästklubben då, det var typ det sötaste jag sett. Det såg ut som jag hade hamnat i en Burberry Kids-reklam i en alpby. Supersöta ungar i 6-8-års åldern preppy klädda i ridbyxor- och stövlar med täckvästar, och de byggnader och slall som fanns var byggda i alpby-stil (tänk små trähus med gigantiska fönster). Satt bara och log åt alla söta ungar och ponnysar.
I morgon är det skola igen och kanske ska jag träffa upp Elin en stund i La Defense eller Paris, men vet inte säkert än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0