Mot staden

Igår hittade vi en mysig restaurang i Saint Michel, latinokvarter/studentkvarter, där det var god mat till lagom pris. Till efterrätt blev det Ben & Jerry-glass, när det står på menyn måste man ha det! När vi ätit färdigt och betalat gick vi tillbaka mot fontänen för att få gå lite innan vi satte oss på metron. När jag kom till La Defense såg jag att jag missat mitt tåg med typ två minuter, så för att fördriva tiden tills nästa tåg stod jag och gjorde sudoku på mobilen, vilket jag blivit sjukt bra på tack vare väntetider.
Idag hade vi funderingar på att åka till katakomberna, men då mitt sällskap var för trött, så ska jag nu istället med Elin till Notre Dame och hänga lite innan vi går till Svenska kyrkan för lite hederlig, svensk... tacos!
Nu måste jag springa! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0