Lovdag

Lovdag för barnen = jobbdag för mig. Jag är ju inte van vid att ha barnen hela dagar eftersom jag slipper onsdagarna och därför har dagen varit väldigt lång. Inte jättejobbig eftersom de sköter sig själva, men som vanligt när man inte har något att göra, blir man lite jobbig och börjar reta sitt syskon. 
I morgon skulle jag haft en heldag till med barnen, men nu verkar det som att mamman ska vara hemma för att hon har saker att förbereda till senare i veckan, så förmodligen är jag ledig och kan göra något roligt. Dock jobbar typ alla andra, om de inte har åkt hem, så jag får se hur det blir.
À demain!

Kommentarer
Postat av: Mikaela i Frankrike

Hur många barn har du hand om och hur gamla är de? :)))))

Svar: En flicka och en pojke på 12 resp. 13 år :)
Gabriella Svensson

2012-10-29 @ 22:33:32
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0