Livre audio

Sitter och laddar ner ljudböcker på franska just nu. Har insett att om jag ska lära mig så snabbt och bra som möjligt måste jag optimera tiden och göra saker samtidigt, dvs. lyssna på radio/ljudbok samtidigt som man tränar, pendlar och lagar mat. Och helt ärligt så är det så jag lärt mig engelska, inte i skolan, utan genom att titta ohälsosamt många timmar på TV. Börjar bli lite otålig och vill lära mig att prata bra nu, direkt. Så från och med i morgon ska jag försöka lyssna någon timme på fransk radio eller ljudbok (laddar just nu över stolthet och fördom på mobilen).
Här kommer lite bilder ifrån helgen och Nuit Blanche.
Bild underifrån på fasaden med blommorna
Hängblomma. För de som inte kommer ihåg är blommorna gjorda av flaskkorkar.
Uppifrån
Flaskfisk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0