It's cold around me

Jag sitter på mitt rum och inväntar att familjen ska komma hem. Jag vet inte när de kommer och vet inte om jag kommer orka vara vaken tills de kommer, är väldigt trött nämligen. 
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, Ninna och jag sov en stund när vi kom hem på morgonen innan vi tittade på film och åt. Vi hade ju helt glömt att man skulle ställa om klockan, så när några berättade det för oss på kvällen så insåg vi att vi var tvungna att vara ute en timme extra. Kylan har dessutom börjat komma, när vi åkte hem från Paris var det frost.
I morgon är det lov för barnen vilket betyder att jag är hemma själv med dem från 8.30 till 20.30. Ja om de nu inte har några andra planer jag inte vet om, men det tror jag inte.
Spretigt inlägg, skyller det på tröttheten.
À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0