2 månader

Jag hade helt missat att jag idag har varit prick två månader i Frankrike. Insåg det när jag var ute och gick i skogen innan. Tiden har gått så snabbt sen jag kom hit och imorgon kommer mina föräldrar ner och jag längtar så. 
Men innan dess måste jag städa mitt rum lite, så att det inte ser hemskt ut och äta. Sen ska jag också skypa med mina fina kompis som åker till Brasilien på fredag för att stanna där en månad, om det inte vore för att jag är sinnesjukt rädd för att åka till Brasilien på grund av kriminaliteten, skulle jag vara jätteavundsjuk. Skulle vara skönt med lite värme just nu. På tal om värme så åkte min mormor och morfar till Kanarieöarna igår för att vara där en månad, det är jag väldigt avundsjuk för. Fast snart börjar julskyltning och allt annat juligt som jag älskar, igår satte det upp julstjärnor på huvudgatan i min by, och julkänsla får jag helt enkelt inte när det är varmt.
Så, nu ska jag städa lite och äta.
À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0