Mindre än en månad till jul...

Gud vad jag har sovit som en stock i natt. Föräldrarna kom hem lite innan två, så då sa jag hej och gick och la mig, ganska trött efter en lång dag och kväll. När barnen skulle lägga sig roade sig nämligen killen med att låsa rummet tjejrna skulle sova i och senare så tog han flickans mobil och låste in sig på sitt rum. Kul! 
Lite roligt var dock att ca en halvtimme efter att jag somnat, vaknar jag och inser att jag inte har något kudde, tittar ner och hittar den på golvet med min mobil och kommer inte riktigt ihåg hur de hamnade där. Jag försökte väl kasta den på någon i en dröm eller nåt. Hur som helst känner jag mig utvilad idag och senare ska Elin och jag till Triumfbågen och kolla utsikten lite förmodligen. Jag måste också ta passbilder till mitt körkort och fylla i alla papper, för ambassaden har bara öppet måndag förmiddag, onsdag och fredag eftermiddag så jag måste hinna dit innan skolan i morgon.
Igår när vi var på Disneyland fick jag ett sms från min pappa att det var exakt en månad till julafton, kan inte fatta hur snabbt allt har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0