Julmarknad... igen

Slutade precis efter en lugn kväll. Dagen har bestått av skola, en stund på jjulmarknaden i La D med Elin innan jag åkte hem och tog det lugnt. Fick inte Blu-rayen att funka så slog på TV:n istället, brukar titta på Cityakuten ibland, eller Urgences som de kallar det, men idag såg jag att det var Les frères Scott, aka. One Tree Hill, så det blev ett enkelt val. Har inte sett det på sååå länge och sen var det första avsnittet jag såg dessutom ett av de roligaste avsnitten ever så det var kul. Hoppas att det går i morgon med. Sen när barnen kom hem kom flickan upp och vi slog över till ett annat program som var typ halv åtta hos mig och det läskiga var att berättarrösten lät PRECIS som han i halv åtta hos mig, precis likadant. Sen gjorde jag lite mat och sen tog vi det bara lugnt, jag läste i min franska bok medan flickan spelade spel på min mobil, ja och killen satt där nere och lekte med sin.
I morgon har jag en speciallektion i fonetik (stavas det så på svenska?) och efter det åker jag hem igen och då kanske Ninna kommer över en stund. Tänkte också gå en runda på eftermiddagen, känner mig nu så frisk att jag kan röra lite på mig, men vi får se vad det blir av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0