Jeudi

När jag vaknade på morgonen så hörde jag att pappan fixade frukost och väckte barnen, men jag gick upp ändå för att få lite rätsida på mina sovtider. Funkar inte riktigt att gå upp klockan 9 varje dag, i alla fall inte de dagar när man måste gå upp tidigare och det känns som att man ska somna stående. Nu ska jag fixa till mig och sen ska jag ta bussen till skolan, sista lektionen denna veckan, jippi! Och sen är det bara fredagen också sen är det helg, vilket betyder London.
Det börjar förövrigt bli kallt här nere. Jag går mest runt och fryser, trots att jag går runt i både varmfodrade skor och jacka, så jag hoppas att mitt bankkort kommer med posten idag för då kan jag kanske köpa mössa vantar och halsduk för till helgen ska det nämligen bli minusgrader och i London kan det till och med snöa! Brrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0