Jag är rik igen!!!

Eller ja, inte pank i alla fall. För jag har nu fått mitt nya bankkort, så jag får tillgång till alla mina pengar igen. Hade lite mindre än 8 € kvar och detta i mynt...
Tillsammans med kortet i paketet låg två skumtomtar, varav jag redan ätit en, och en påse Ahlgrens bilar (som jag inte kommer visa för barnen för imorgon när de kan få resterna, för de är galna i dem).
Blir nog lång kväll ikväll eftersom mamman är iväg och pappan förmodligen inte kommer hem förrän senare än sent som vanligt. Fast när flickan lagt sig kan jag chilla på mitt rum som vanligt, för pojken klarar sig själv, och dessutom brukar han vilja vänta uppe på pappan.
I morgon är det ingen skola, så på morgonen ska jag hinna till ambassaden och sen ska nog Ninna och jag shoppa lite, behöver ju som sagt vantar och mössa eftersom det ska bli kallt.
À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0