I got a feeling! Julfeeling!

Jag drog mig trots allt iväg till Saint Lazare/ Auber för att kolla in de stora köpcentrenas (Printemps och Lafayette som typ ligger vägg i vägg) julskyltningar. Så mysigt när det blev lite mörkt ute. Sen tog jag en jullatte från Starbucks också när jag var i farten, bara för att spä på lite, och sen när jag kom hem kan jag ha ätit en pepparkaka. Eller tio.
Här har ni mitt fina Instagram-collage till att börja med!
Den gigantiska granen som huserar i Galerie Lafayette
Nytt för i år är att Lafayette har ett sammarbete med Disney, så i ett antalförnster hittar man nu princessor och i entrén finns också Askungens vagn. Här har vi Belle från Skönheten & Odjuret!
En dansande isbjörn med Louis Vuitton väskor kan man hitta i ett av otaliga fönster
Den lite mindre, men minst lika fina, granen man kan hitta (tillsammans med några till) i Printemps
Dansande Dior-dockor i fönstret hos Printemps
Utsidan av Printemps. Tog ingen bild på Lafayette för jag tyckte inte det var särskilt fint.
Här har ni ett uppslag från en julkatalog där man fått inspiration från Skandinavien till sina julprodukter. Lite kul att Elin och jag typ kände igen hälften av grejerna, resten tänkte vi: har vi det här i Sverige? Längst ner till vänster kan ni se ett typiskt skandinaviskt, julsmyckat fönster.
À demain!mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0