Äntligen hemma...

Jag är hemma nu för typ första gången på tre dagar. Sa hej då till mina föräldrar vid 17 när de skulle till flygplatsen och tog mig hemåt med alla kassar. Det var typ det jobbigaste jag har gjort sen jag kom hit, för det var så mycket folk och förseningar, plus att jag hade en fullpackad väska och två kassar. Å andra sidan har jag nu hur mycket svenskt godis som helst och även nötter, havregryn (som är väääldigt dyrt här) och pärlsocker (som inte finns i Frankrike).
Den kommande veckan är jag hemma med barnen hela dagarna, men flickan ska gå på ridläger 12-18 varje dag och pojken ska förmodligen vara med kompisar så att jag får lite ledig tid. Så imorgon ska jag skriva ihop ett inlägg om min mysiga helg och så ska ni få lite bilder också (har tagit typ 500 eller nåt, seriöst!).
À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0