Julavslutning

När vi åkte in till Paris idag åkte vi först till Nike där det blev dyrt för oss båda (julklappar till oss själva :P) och sedan gick vi så sakterliga mot kyrkan där det bjöds på korv, skinkmacka, glögg, lussebullar och pepparkakor. Efter det drog vi, ett gäng på tio personer, mot Trocaderos julmarknad där vi tänkt åka skridskor, men när vi kom fram var det så litet och packat att vi bara kollade julmarknaden en stund innan jag åkte hem för att äta middag med familjen. Efter maten bjöd mamman mig på typiskt franskt julgodis, kanderade kastanjer, vilket innehåller... socker och kastanjer, så som ni förstår var det vääääldigt sött.
Jag håller på att bli sjuk/förkyld så nu ska jag försöka att lägga mig tidigt för en ny vecka. Dock kommer det nog inte bli en särskilt jobbig vecka, då flickan i morgon åker iväg till London med skolan fram tills torsdag kväll.
À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0