Inte alls kul

Jag hatar att packa men det måste göras ändå. Har idag lagt alldeles för mycket pengar på godsaker (självklart har jag köpt ost, skulle inte klara mig annars) som ska med hem till familjen. Och även en del andra kassar med julklappar, till andra och mig själv, ska ner i väskan, men det är nog ingen risk att den kommer väga för mycket denna gången. Kommer inte ens bry mig om att väga den (detta kan även bero på att jag inte förstår den avancerade vågen familjen har). Om exakt ett dygn är jag nästan hemma, eller nästan hos min morbror i alla fall. Kommer att bli hämtad vid tåget och direkt åka dit, men det gör inget. Bara att vara i Sverige (Danmark förmodligen också för den delen) kommer att vara nog för att få mig att känna mig hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0