Halt? Inte halt?

Eftermiddag/kvällen har passerat lungt. Skypade en liten stund med min bror och min små brorsdöttrar, varav en faktiskt fyller 6 år idag, innan. Vi har inte fått det att funka innan så jag har inte sett dem på 4 månader och gud vad de växt (i alla fall den lilla). Sen pratade jag lite med mamma också medan jag lagade maten (jag är rätt glad att jag har frontkamera på min mobil och kan skypa med den). I kväll är planerna lite osäkra. En tjej i Ninnas by har bjudit in oss på Luciamys, men hon bor alldeles för långt från tågstationen för att jag ska kunna gå dit. Fast om det inte är halt, ska Ninna hämta mig. Är det halt, ja då blir det pepparkaks- och julmustmys för mig själv och kanske till och med kollar luciatåget en gång till! (Sa jag att jag älskar Lucia?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0