Baaaah

Inte nog med att det var strejk så att bara vissa tåg gick idag, precis när vi kommer till St Cloud så stannar tåget och de berättar att det är ett avbrott mellan där vi är och dit vi ska, får senare reda på att det är någon slags olycka involverande resenärer, så jag antar att det var någon som hoppade framför tåget. Det är nämligen vad de brukar säga då. I alla fall så skulle uppehållet vara drygt två timmar, men eftersom det i St Cloud finns en tram som går mot samma destination, så vallfärdade allt folk dit. Tur för mig för jag hade ingen aning om vart den låg. Till slut kom jag fram till ett regnande Paris och kunde springa in till Disney på Champan för att köpa en liten present.
Tack och lov funkade tåget hem som det skulle, annars hade jag nog brutit ihop eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0