Kaos

Nu är det bara en vecka kvar i Sverige (ja om man bortser från det resterande av denna dag), knäppt! Idag har jag börjat förbereda inför packning, genom att ta fram alla kläder och sortera vad som behöver tvättas, vilket har resulterat i att mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Det är nu alla som känner mig skulle sagt: -Gör inte ditt rum alltid det? Jo men just nu är det värre än vanligt, men sålänge jag kommer fram till sängen klarar jag mig :)
Jag hoppas hur som helst ha klart packningen efter helgen, men med tanke på min tidigare packningshistorik (alltid kvällen innan) är det kanske för mycket att önska. Denna gången har jag i alla fall gjort en packlista och planerat i förväg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0