Jobbfri

Idag jobbades sista dagen på jobbet. Jippi! Ska dock in och jobba på tisdag också, men annars är jag ledig fram tills jag åker till Paris. Känns skönt att ha tid att umgås med familjen och vännerna ordentligt innan man åker, och förstås att hinna fixa allt, som att packa. Har börjat planera vad som ska få följa med mig ner, tar förmodligen två resväskor + handbagage med mig. Hittade inspiration till min, än så länge ganska tomma, packlista här. Superrolig blogg om au pair-livet + att det handlar om Paris. Värt att läsa.
Ikväll ska jag ta tillvara på mina korta tid kvar i Sverige och gå på bio med en kompis. Dock så flyttar ju hon också till Paris, men men, man vet ju inte hur mycket man kommer ses där. Ha de brau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0