Första visiten i St G

Nu är jag registrerad på skolan jag ska gå. Vi åkte in till Saint-Germain-en-Laye och lämnade barnen i badhuset, sen åkte jag och mamman till stan där hon visade mig var jag tar RER:n, bussen, agenturen och så klart skolan, där jag då skrev in mig. Skolan för barnen börjar på onsdag, men jag får vänta till 24 september. Skolan såg fin ut och verkar bra, folk från massa olika länder. Lite roligt var det att han som satt i receptionen frågade om Svensson var ett vanligt namn, för det var nämligen redan tre stycken registrerade med det efternamnet.
Nu ska jag vila/sova en stund, sov ju bara knappt tre timmar i natt. 

Kommentarer
Postat av: elin

åh måste ju också registrera mig där!

Svar: Precis vi måste ju få så många Svensson som möjligt!! :P
Gabriella Svensson

2012-09-01 @ 10:52:09
URL: http://elinnisabella.blogg.se
Postat av: elin

hahaha, hatar att ha ett vanligt efternamn...

2012-09-02 @ 15:19:28
URL: http://elinnisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0