Bara en helg kvar

Tiden bara flyger förbi. Hela dagen lördag och söndag har jag varit ledare på ett läger, så nu sitter jag här och inser att jag bara har en enda helg kvar i Sverige på väldigt länge, så förhoppningsvis blir den bra. Sitter också och funderar lite på min packlista. Jag vet inte om jag är ensam om att känna såhär precis innan jag ska åka, men när jag tittar in i garderoben finns det typ inget jag vill ha med mig, trots att jag har jättemycket kläder. Och jag vet ju att jag måste kunna klara mig i ett helt år och att jag i vanliga fall kräver ganska mycket olika kläder, gillar inte att gå i samma ofta. Även om det känns såhär nu kommer det sluta med att jag står och hoppar på mina väskor som vanligt för att stänga dem, men sålänge de inte väger över 23 kg så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0