Bara en enda vecka kvar

Idag började gymnasiet igen, men inte för mig för jag går ju inte i skolan längre. Undrar när jag kommer inse det. När man har gjort samma sak i 13 år känns det lite konstigt att det plötsligt är över.
Idag, min sista fredag i Sverige, ska jag i alla fall umgås med mina kära vänner. Vi träffas efter lunch för att sen ha myskväll/filmkväll resten av dagen, men först måste jag in till stan för att gå till skatteverket och hämta ut ett franskt personbevis. Sen håller jag fortfarande på och försöker lösa hur jag ska få mina betyg översatta till franska, men det verkar som att Franska Institutet kan hjälpa en med det relativt billigt. Det sämsta med att bo i en liten stad som inte ligger i närheten av någon större är att man typ aldrig lyckas få tag på sånt man behöver. A ja, vi får se hur det löser sig.
 
Det visar sig att jag uppfattat fel, skatteverket har tydligen bara personbevis på svenska och engelska, så jag måste få det översatt också. Great! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0