2 dagar kvar

Nu är det inte långt kvar. Tror att jag börjar bli lite nervös, hade svårt att somna igår nämligen.
Jag har precis kommit hem från min sista träning på väldigt länge. Jag har gympat sen jag var liten och senaste tre åren har jag varit tränare för en grupp, så idag fick jag säga hejdå till mina små-tjejer, eller de har visst hunnit bli 14 år. Kommer att sakna dem, trots att jag vill slita av mig håret ibland. Hur som helst var de så gulliga och hade köpt avskedspresenter till mig.
Jag fick lite kärlek och MåBra så att jag skulle må bra i Paris!

Kommentarer
Postat av: Mikaela -Au Pair i Frankrike

Lycka till i Paris! :D

2012-08-28 @ 23:29:04
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0