10 dagar

Detta väder. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ena sekunden är det hur varmt som helst och man håller på att svettas ihjäl, nästa stund går solen i moln och det börjar blåsa, vilket gör att det blir så kallt att man börjar frysa. Så har det gått fram och tillbaka senaste dagarna. Kan vädergudarna bestämma sig nån gång!
I alla fall, nu är det bara tio dagar(!) tills jag befinner mig i Paris. Jag är fortfarande bara spänd och förväntansfull, har nog inte riktigt insett det än, men snart kommer nog nervositeten och rädslan att slå in. Folk frågar hela tiden: -Känns det inte konstigt att åka till en familj som man inte känner och aldrig träffat? Nej, faktiskt inte. Just nu är jag bara så glad att jag kommer få uppleva en av min favoritstäder när jag vill under nästan ett helt år, och att få träffa massa nya människor. 
Dagarna är rätt dryga just nu, händer inte så mycket. Längtar bara efter Paris och lyssnar på denna tjejen, Juliette Katz. Favoriten just nu är "Tout Va De Travers".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0